top of page
תמונת הסופר/תקרן דורון

ראיתן את קלואי קרדשיאן החדשה?

השבוע עולם הרכילות געש ורעש בגלל השינוי הקוסמטי המטורף שעשתה האחות למשפחה הראשונה של עולם הטראש ולמה? כי היא שינתה את הפרצוף שלה לגמרי- אין שום קשר בין איך שהיא נראית במקור לאיך שהיא נראית עכשיו, מה שגרר ים תגובות שליליות על כך שהיא נראית כמו אדם אחר לגמרי. היא בעצם וויתרה על עצמה כמו שהיא ובחרה להיראות כמו מישהי אחרת. הסיפור של קלואי הוא קיצוני כי כמה מאיתנו ייצרו לעצמן פרצוף חדש? אבל תתפלאו לשמוע שבעולם העסקי, הרבה עצמאיות מייצרות לעצמן "פרצוף" של מישהי אחרת לגמרי...זה יכול להיות במיתוג, בקונספט של העסק או אפילו בעסק עצמו! במרבית המקרים זה קורה מתוך חוסר ביטחון בעסק עצמו, ברעיון הייחודי או אולי מתחושת חוסר הצלחה. כשעצמאית יוצאת לדרך בוער בה רעיון ומסר שהיא רוצה להעביר לעולם. היא פועלת מתוך תשוקה אמיתית ובהתלהבות גדולה, אממה היציאה לדרך היא תהליך קשה, מסובך וארוך. וכשהדברים הולכים קשה, הנטייה הראשונית שלנו הרבה פעמים היא לפקפק בעצמנו- אולי בחרתי לא נכון, אולי לקונספט אין ביקוש ואז מתחילה לשנות את הרעיון המקורי והשליחותי שעמד בבסיס העסק מלכתחילה.




למה זה בעייתי? בגלל שהעסק הוא אנחנו ואנחנו העסק וכשאין הלימה מושלמת בנינו לבין העסק, אין סיכוי שנוכל להצליח באמת. אם את מאמינה במוצרים מן הטבע- את לא יכולה לייצר בפלסטיק, אם את מאמינה בדיאטה ללא דיאטה את לא יכולה לפרסם תפריטי כסאח ואם את מאמינה (כמוני) שאישה יכולה להיות אמא נוכחת ועדיין להיות אשת עסקים מצליחה אז את לא יכולה לוותר על ההגשמה העצמית שלך. ברגע שאת הולכת בעסק נגד העקרונות שלך, נגד השליחות הגדולה שלך את בעצם מייצרת לעצמך פרצוף חדש. אין בעיה לעשות התאמות לביקושי הלקוחות, לדייק את הקונספט או לבחון קהלים שונים, כל עוד זה לא מנוגד לעקרון המנחה של העסק ושלך, כי בעידן של היום, אותנטיות היא שם המשחק. אם בחרת ללכת בדרך מסוימת, עם רעיון שבוער בך אז אל תקשיבי לאלו שיאמרו לך שאת טועה ואת צריכה לעשות אחרת כי פרצוף עשוי ויפה ככל שיהיה הוא לא יהיה את ואת הכי נכונה, הכי יפה והכי מדויקת לעסק שלך.


Comentários


bottom of page