top of page
תמונת הסופר/תקרן דורון

הבידול שלך - הוא קודם כל את


מכירות את זה שאתן נכנסות לפייסבוק ואתן רואות מלא בעלי מקצוע מהתחום שלכן? ושאתן נכנסות לגוגל ויש פרסומות שקשורות לעולם המקצועי שלכן? זה בדיוק כמו אישה בהיריון - שברגע שהיא בהיריון פתאום היא רואה מלא נשים בהיריון סביבה. אז עבור אישה בהיריון הדבר נותן תחושת שייכות אבל בעלות מקצוע? הרבה פעמים זה נותן תחושה של הצפה - השוק מוצף, יש מלא כמוני, התחרות מטורפת.

את האמת יצא לכן לחשוב ככה?

אז כל פעם שאתן חושבות את זה אני רוצה שתזכרו 2 דברים:

1. כל שוק שנראה מוצף הוא שוק פעיל ורווחי

2. כמוכן יש רק אחת. ולא זו לא קלישאה זו אמת - את, מי שאת, הייחודיות שלך, הרגשות שלך, הסיבה שבגללה הגעת למקצוע, הדרך בה את מתנהלת, התפיסות שאת מביאה לעבודתך - כל אלו הופכים אותך למיוחדת ויחידה במינה.

אז תוציאו מהלקסיקון משפטים כמו יש מלא כמוני,

כמוך יש רק אחת.


למה תוכן נדיב משרת אתכן עסקית?


Comments


bottom of page