top of page

הבידול שלך - הוא קודם כל את

  • תמונת הסופר/ת: קרן דורון
    קרן דורון
  • 18 בפבר׳ 2018
  • זמן קריאה 1 דקות

מכירות את זה שאתן נכנסות לפייסבוק ואתן רואות מלא בעלי מקצוע מהתחום שלכן? ושאתן נכנסות לגוגל ויש פרסומות שקשורות לעולם המקצועי שלכן? זה בדיוק כמו אישה בהיריון - שברגע שהיא בהיריון פתאום היא רואה מלא נשים בהיריון סביבה. אז עבור אישה בהיריון הדבר נותן תחושת שייכות אבל בעלות מקצוע? הרבה פעמים זה נותן תחושה של הצפה - השוק מוצף, יש מלא כמוני, התחרות מטורפת.

את האמת יצא לכן לחשוב ככה?

אז כל פעם שאתן חושבות את זה אני רוצה שתזכרו 2 דברים:

1. כל שוק שנראה מוצף הוא שוק פעיל ורווחי

2. כמוכן יש רק אחת. ולא זו לא קלישאה זו אמת - את, מי שאת, הייחודיות שלך, הרגשות שלך, הסיבה שבגללה הגעת למקצוע, הדרך בה את מתנהלת, התפיסות שאת מביאה לעבודתך - כל אלו הופכים אותך למיוחדת ויחידה במינה.

אז תוציאו מהלקסיקון משפטים כמו יש מלא כמוני,

כמוך יש רק אחת.


למה תוכן נדיב משרת אתכן עסקית?


Comentários


bottom of page