מכירות את זה שאתן נכנסות לפייסבוק ואתן רואות מלא בעלי מקצוע מהתחום שלכן? ושאתן נכנסות לגוגל ויש פרסומות שקשורות לעולם המקצועי שלכן? זה בדיוק כמו אישה בהיריון - שברגע שהיא בהיריון פתאום היא רואה מלא נשים בהיריון סביבה. אז עבור אישה בהיריון הדבר נותן תחושת שייכות אבל בעלות מקצוע? הרבה פעמים זה נותן תחושה של הצפה - השוק מוצף, יש מלא כמוני, התחרות מטורפת.
את האמת יצא לכן לחשוב ככה?
אז כל פעם שאתן חושבות את זה אני רוצה שתזכרו 2 דברים:
1. כל שוק שנראה מוצף הוא שוק פעיל ורווחי
2. כמוכן יש רק אחת. ולא זו לא קלישאה זו אמת - את, מי שאת, הייחודיות שלך, הרגשות שלך, הסיבה שבגללה הגעת למקצוע, הדרך בה את מתנהלת, התפיסות שאת מביאה לעבודתך - כל אלו הופכים אותך למיוחדת ויחידה במינה.
אז תוציאו מהלקסיקון משפטים כמו יש מלא כמוני,
כמוך יש רק אחת.
Comments