top of page
  • תמונת הסופר/תקרן דורון

הפרויקט הגדול של חיינו


באחד מהימים הייתי בעיסוי רפואי ותוך כדי המעסה העבירה אותי סשן פסיכולוגי של ממש. תוך כדי שהיא מטפלת בי היא אומרת לי את לחוצה מידי, לוקחת על עצמך יותר מידי, כל דבר את מרגישה שאת חייבת לעשות, להספיק, לרוץ, להגשים והכל מורגש בגב... ואז היא התחילה לספר לי סיפור שאני חייבת לשתף איתכן.

לפני שנים, הגיעה אליה אישה חרדית לטיפול. אמא ל-12 ילדים וסבתא ל-63 נכדים. זוכרת את השמות ותאריכי הלידה של כולם ומידי שבת מארחת 100 איש לארוחה. ואותה אישה אמרה לה המשפחה שלי זה הפרויקט הגדול של החיים שלי. מהאישה הזו יצא כפר של ממש- 100 איש שהיא זכתה לראות בחייה שהגיעו ממנה ואוכלים מהסירים שלה. עוד 100 שנה כבר יצאו ממנה 6 כפרים והסיפורים על אודות סבתא רחל יסופר למשך דורות.

כל ההישגים שאנו נשיג היום במהלך חיינו בעבודה, בלימודים, בחיים אלו הישגים ברי חלוף. כשנהייה מבוגרות נספר שפעם היינו ועשינו והשגנו וב-120 נלך לעולמנו וההישגים איתנו. אבל הכפר שאנחנו בונות לנו עכשיו הוא הפרויקט שיישאר לנצח וימשיך לשגשג ולשגשג ולפרוח ולצמוח ומתוכו יצאו עוד כפרים ועוד כפרים והרבה אחרי שנלך מהעולם הזה הפרוייקט האמיתי של חיינו ימשיך לחיות.

חבקו את הילדים, הקדישו להם זמן ואהבה וסבלנות כי הם הכפר שלכן, פרוייקט חייכן ואם השגתן אותו אז כל השאר הוא רק בונוס


למה תוכן נדיב משרת אתכן עסקית?


bottom of page