top of page
  • תמונת הסופר/תקרן דורון

למה תוכן נדיב משרת אתכן עסקית?


אני מאמינה גדולה בתוכן נדיב - לתת באהבה וברוחב לב מהידע המקצועי שלי ומהניסיון שלי ויעידו כל הבנות שהתקשרו/סמסו/ פנו רק כדי לבקש עצה או זריקת מוטיבציה או רעיון. אני מאמינה גם בפוסטים ובתכנים לתת תוכן נדיב - כלים, טיפים, רעיונות ובלי פחד.

תמיד עצמאיות אומרות לי - אבל אם אני אתן את המידע אז למה שיבואו לסדנה? למה שיקנו את המוצר? למה שירכשו את השירות? הרי אני מלמדת אותם לעשות לבד אז הם לא יצטרכו אותי...לזה יש לי 2 תשובות: קודם כל, יש הבדל ענק בין לנסות לעשות משהו לבד לבין לקבל את השירות/מוצר מאיש מקצוע וההוכחה הכי גדולה לכך היא שלכל סדנה שיש לי - יש גם מדריך חינמי ומקיף המוצע לכל דורש ועדיין אני ממלאת כל חודש את הסדנאות ובמרבית המקרים מדובר בבנות שכבר קראו את המדריך.

למה? כי יש הבדל לדוגמא בין לבנות תוכנית שיווקית לפי מדריך לבין לבנות אותה איתי במשך כמה שעות, וכמוני כמוך - הידע המקצועי שלך, הניסיון שלך, הטאץ' האישי שלך לא יכול לבוא במלואו בשום מדריך את תמיד הערך המוסף של העסק שלך.

שנית, אנשים אומרים לעצמם- אם היא נותנת לי כל כך הרבה מידע בחינם - כמה עוד יש לה לתת לי בתשלום...אז אל תפחדי להיות נדיבה בידע שלך - הוא הכוח שלך ואת הערך המוסף.



bottom of page