top of page
  • תמונת הסופר/תקרן דורון

מה את יכולה ללמוד מפרסומת התמיכה בעסקים קטנים של קוקה קולה?

מה משמעות הלקוח בשבילכן? ואיך להעביר את המשמעות הזו בשיווק שלכן?


יצא לכם לראות את הפרסומת של תמיכה בעסקים הקטנים בחסות קוקה קולה? הפרסומת מראה לנו בעלי עסקים קטנים מתחום האוכל- פיצה שכונתית, דוכן פלאפל, שוארמה וכו', כשהם מכינים את האוכל ומספרים למה הכי התגעגעו בתקופה הקורונה. בסוף הפרסומת כל אחד מהם נשמע בקולו כשהוא אומר שהוא הכי התגעגע "לזה" ורואים את הלקוחות כשלוקחים את הביס הראשון, כשמבקשים עוד כדור פלאפל- כשהלקוחות פשוט נהנים מהאוכל שהם מכינים.


מה הפרסומת אומרת בעצם? שבעלי העסקים האלו לא רואים בלקוח "ארנק", הכייף הכי גדול שלהם בעבודה הוא לא לגבות את הכסף אלא כשהלקוח נהנה... וזה בעצם מסר שאומר לנו שלבעלי העסקים האלו, המשמעות של הלקוח היא הרבה יותר גדולה מהכסף שהוא משלם.


נכון שעסק שלא מרוויח אין לו זכות קיום, חד משמעית אנחנו חייבות להרוויח אבל כמה מאיתנו פתחה את העסק העצמאי שלה כדי להתעשר? בואי נהייה כנות- פתחת את העסק כדי להגשים את השליחות שלך, כדי ליצור שינוי בחיי הלקוחות שלך, כדי לתת הנאה, שמחה, אושר בזכות הכישרון שלך וזו המשמעות האמיתית של הלקוחות שלך עבורך. כשאת תשווקי את השירות שלך דרך מסר הלקוחות- את בעצם תעבירי הלאה את הרעיון שאת רואה בלקוחות שלך הרבה יותר מארנק ושהשירות שאת נותנת הוא הרבה יותר מהשירות עצמו- ומסר כזה תמיד תופס את העין, נוגע בלב ופשוט עובד.



bottom of page